Busrayas Valla inanın bende sizin gibiydim neden emeklemiyor diye diye kendimi yedim bitirdim. 10. Ayında bi kafamı çevirmemle emeklemesini görmem bir oldu şok yaşadım yani. Korkmayın her çocuk kendine özeldir bunu zamanla öğrendim sizde görürsünüz:)))
iki_tospik_annesiii Esra12 gider yakın zamanda cnm 😂 benim oğlanda döne döne herşey yapmak istiyor çokta hoşuna gidiyor walla cnm tüm evi turluyor 😂
gamzeyildirim35 Esra12 emekleme gelişimin bir göstergesi değil diyor doktorlar emeklemedende yürüyebilirmiş.
Esra12 gamzeyildirim35 yok ondan değil ilk bebeğim ve ben hep bebeklerin emeklemesine bayılıyorum ondns çok istiyordum şansa benim oğlan yapmıyor
Nltka Esra12 hemen emeklemiyor zaten ya emekleme pozisyonu falan alıyor öyle bekliyor ilk zamanlar 😅 yada emekleme pozisyonunda yaylanıyor . Benim oğlum gece uykuda emeklerdi gündüz emeklemezdi 8 ayın ortasında başladı
Nltka Esra12 gidecektir o zaman yakındır . İlk öyle bir durup ne yapacaklarını anlayamıyorlar . Öyle durduğuna uzağa sevdiği oyuncağı koy
Ogullarinaasikanne Esra12 benim büyük oğlum emeklemeden 13 aylikken yürüdü ufakligimda 10 aylik hic sevmiyor yüz üstü yatmayi emeklemiyor belli abisine cekmis diyorum kendi kendime 😬
karakuzumm Esra12 benimki 8,5 aylık benimkide emeklemiyor canım yüzüstü dönünce zorlanıyo ağlıyo hemen mecbur kaldırıyorum ama dün geri geri gitmeye başladı yakında da ileri gider inş
Esra12 karakuzumm benimki yüz üstü hep dönüyor hosuna da gidiyor ama emeklemek istemiyor sadece bakalım artık
BusraG Esra12 bebekler ortalama 8. Ayda başlıyor emeklemeye. Normal bir durum aslında.. Emeklemeden yürüyedebilir
Ogullarinaasikanne Esra12 evet kız cocuklar biraz daha hareketli atikler ama bu bence cinsiyetlede alakali değil. Bir arkadasim var bebegi 9 aylikken yürüdü 😬 eltimin kizida ogluda 10 aylik falandi yuruduklerinde
karakuzumm Esra12 bende çok kafaya takıyorum emeklesin diye ama zorlamak istemiyorum ne zaman isterse emeklesin, emeklemeden yürüyebilirde belli olmaz bazı bebeklere, yürüteç veye yürüme arkadşı var mu
BusraG Ogullarinaasikanne Benim yeğenim de 9 aylıkken yürüdü. Oğlum 7ay 19 günlük. Emeklemeye erken başladı. Kanepeye dikelip yavaş, tutunarak yürüyor. Cinsiyete ilgisi yok.. Sadece bebekten bebeğe değişiyor. Arkasındwn hiç ayrılmıyorum. İnanın emekledikçe daha zorlaşıyorlar :)))
Emelmirac Esra12 benmki de 7 aylik yuz ustu durmayi sevmiyor az duruyor yuz ustu durunca kafasini bile yeni yeni kaldirmaya basladi. Ayaklarinin altina destek yapip kendini itmesini saglayarak emeklemeyi ogretmeye çalışıyorum. Kumamda cok seviyor önune kumanda koyuyorm ona ulascam diye dmsinirden kendini itiyor o kadar. Zaten en fazla 5 dk:)
Esra12 BusraG ya tabiki zordur benimki çok hareketli kollar ayaklar hep hareket halinde ama sevdiğim için çok hosuna gidiyor emeklemesi o yüzden😊