ulkununannesiiii Bebeğim bugün 5.ayını doldurdu . Damağında da iki diş izi var çıkmalık bekleyen sanırım 😅 alt dudağını çekerek emiyor mu ısırıyor mu bilmiyorum kıpkırmızı yapıyor . Bu durumu yaşayan oldu mu??
ZeynepCakir ulkununannesiiii Bizde aynı durumdayız, 7aylık olucaz bir aydır falan aynı hareketi yapıyor, çok tatlı komik duruyor. Dişimiz çıktı bizim şimdi daha sık yapıyor, normal yani😉