balyanak52 oğlumuz 9 aylık, kendi odasında uyuyor, biz de uyku arkadaşı kullanıyoruz. Korktuğunu veya korkacağını düşünmüyorum. Kulkanmamızdaki sebep, uyku zamanı geldiğinde beşiğine yatırdığımızda uyumaya şartlanması içindi. Uyku arkadaşını beşikten hiç çıkarmıyoruz, yatağına gittiğğnde görüyor sadece ve sarılıp uyuyor