Ay kızlar normalde oğlum hiç doğru düzgün beni aramazdi emmiyordu zaten babasına daha düşkündü durmadan ona atılırdı onun arkasından ağlardı. Çok görmüştüm okumuştum 1 yaştan sonra anneye düşkünlük baslar diye yok canım bizimki beni takmıyor diyordum. 11 ay dolmak üzere 2 haftadır çocuk yaka iğnem oldu resmen. Anneeeee anneeee anne diye deliriyor. Bugün eşim sabah kalkma ben alayım az uyu dedi çocuk kapıdan ayrılmadı anneee diye 😆 Anam böyle de zormus napcam ben ya 😆