Kızlar adet düzensizliğim var ve her kazadan sonra acaba hamilemiyim diye düşünüyorum test yapıyorum düzgün olsalar hadi yüne anlarsın da düzensiz olunca çok karışıyor 8 gün önce korunmadık geçen ayın 18 adet görmüştüm biraz rahatsızdım dün test yaptım negatif benim gibi düzensizlikler yüzünden sıkıntı çeken var mı