Dnzkcmz96 yani bende memnunum sürekli kullanıyorum da ama o ikini beğenmedim. Ki şişesine göre aşırı pahalı hemende bitti zaten. Bı de sade veremedim ben onları aşırı şekerli gibi olduğundan benim bile midemi yaktı. Meyve suyu yaparak yoğurda katarak verdim. Sizde bitirin sonra gerçeğini alirsiniz. Şifa olsun inşallah. Bu özler işe yarıyor mu dersej ben iştah için değil takviye için veriyorum ve 6. Aydan beri kan ilacı falan kullanmadım. Oğlum 1 yasinda 12.500 kg gelişimi iyi. Çok yiyen bı çocuk değil doktor bana yükte hafif ama vitamin değerleri yüksek şeyler ver dedi az ve öz yedirmeye calisiyorum