Ayseannesi Merhaba hanımlar bebeğimin 4. Ay atağının bitmesine 5gün kalmış. Bu çıkıştan baya hissedilecek derecede rahatlıyor mu çocuk onu merak ettim ☺️ Uykuya geçişlerimiz inanılmaz zor gereksiz ağlamalar var 4 ay 21 günlüğüz
Kahvedelisi Ayseannesi valla biz cıktık evet genel huysuzluğunda gözle görülür bir düzelme oldu ama bozulan gece uykularımız şimdilik düzelmedi 😔 önceden 2 kez uyanırdı gece şimdi yarım saat 45dk da bir uyanıyor
94z-20u Ayseannesi walla ataklar bitiyor diş başlıyor canım oda bebeği zorluyor tabi bizlerde yoruluyoruz
Ayseannesi Kahvedelisi bizim gece uykumuzun maşallahı var ama gündüz ben ben değilim artık sürekli uykusu geliyor ve asla uyuyamıyor en sonunda huysuzlukla bayılıyor uyuyor o da yarım saat 😫
Ayseannesi Beatrice00 işte bu kötü haber 😫 çünkü bir umut bekliyorm ama zaten bebeğim hiç bir zaman melek gibi olmadı benim yani umut işte
Busra7125 Ayseannesi öyle bir rahatlıyorki hem bebek hem sen diyorsun bu çocuk ayni cocukmu 😂 hyr bide ben 4. Ay ataginde memleketteydim bebegim normalde çok usluydi atakta dellendi atak bitti eve dönüş yaptım komsulada derdim çok fena oldu diye eve bi geldim bebe süt dökmüş kedi gibi yalanci konumuna düştüm o derece 😂
Busra7125 Ayseannesi 2 ay sonra dış çıkardık 6 aylıkken şuan hala çok kötüyuz huy degistirdi öyle de kaldı uyutmak çok zor çok az uyuyor gece sık uyaniyor ek gida desen hak getire çok zor anam çok zorr simdi de üst dişler başladı