Caculle benim oğlum da öyle. Normalde 5ten en son ek gıdasını vermiş oluyordum. 8,12,4 mama veriyordum sabah içmezdi emerdi sonra kahvaltı. Şimdi bi gece hiç istemiyor bi gece az içiyor bazı geceler de sanki günlerdir açmış gibi içiyor. O yüzden ek gıdayı 6-7gibi veriyorum ve 8 de uyuyor. Gece beslenmesini kesmek istiyorum ben ama dişler yüzünden yapamıyorum. 4 diş birden geliyor