1merve_ Herkese hayırlı akşamlar♥️ 16 günlük bir oğlum var, sağ göğüsünde beze oluşmuş sebebi ne olabilir bu gibi durum yaşayan anneler var mı acaba😪🙏🏻
Hunilianne 1merve_ zararı yok anneden gelen hormonlarla ilgili. Ama siz ovma masaj sıkma gibi hareketler yapmamalısınız kendiliğinden geçer
Crn123 Hunilianne yanlis bilgilendirmiyorum hanim efendi bizim doktorumuz zeytinyagini sürün göğsune masaj yapin dedi Ve iki gundede geçti masajdan kastimda öyle mınciklama tarzi degil
Omero21 1merve_ hiç elleme annesi eskiler hep masaj yap falan der dinleme bizimki de şişti süt geldi hatta doktor krem verdi hemen iyileşti annenin hormonlarından da olabiliyormuş kucağa alırken çok zedelenmekten de olabilir demişti doktor
Aseliiimmm 1merve_ kesinlikle dokunmayın kendı kendıne geçecek bızdede oldu. Doktorumuz kesınlıkle dokunma enfeksıyon kapar dedı
1merve_ Yanıtlar için hepinize çok teşekkür ederim, bilmeden biraz ovmuştum inşallah sorun olmaz😪 allah razı olsun hepinizden🙏🏻♥️
Omero21 1merve_ rica ederim krem fucidin kullanmıştık sabah akşam hemencik geçti dr unuza sorun kullanın isterseniz çabuk iyileşir