Mu-Mi
Valla canım benim belki 20 gün tutmadı ben pes etmiştim ama doktorum pes etmedi ben emzirme danışmanlığına gittim ve gerçekten o kadar iyi geldi ki çok şükür kızım artık göğüsümü tutuyor seninde gitmeni tavsiye ederim İzmir’de olsaydın sana gittiğim yeri söyleyebilirdim