Merhaba bebeğim 3 aylik yaklaşık 2 ayından beri meme reddi yaşıyoruz sanırım zor bela emziriyorum emzirmek zulüm oldu😢 sinirden oturup ağlıcam artık sütüm kesilicek sabah 9 dan beri iki defa emdi bezi kupkuru iki defa çiş yapmış sadece ve sanırım açlıktan bezinde turuncu leke var bundan kaç seferdir ben emzirmek için zorluyorum iyimi yapıyorum kötümü bilmiyorum zaten küçük doğdu hiç gelişmedi bu ay önerileriniz var mı lütfen yardim