big_way Arkadaşlar oğlum 4 aylık. Doktor süt alerjisi testi istedi. Kan tahlili ile bakıldı çıkmadı. yüzündeki izler geçmeyince başka bir doktora götürdük. Doktor testte çıkmaması olmadığı anlamına gelmez dedi. Özel bir mama verdi. Başına böyle birşey gelen var mı?
Brnkrm big_way yiğenimde oldu süt alerjisi üç aylık kakasında kan görüldü. Aynem doktor diyet mama verdi ama asla yemiyor. Annesi içinde süt ve süt ürünleri olan her şeyi yemiyor. Ufacık bile yese kakası simükümsü ve kanlı oluyor
Dzehra big_way özel mamanın içine bir çay kasigi pekmez koyun yoksa yemez. Bulundugunuz ilde alerji uzmani bir cocuk dr.u bulun ona götürün en iyi kararı o verir diğer dr.lar bu alerji konusunu pek anlamıyor tecrübeli olarak konuşuyorum. O zamana kadar da pekmez koyun bir çay kaşığı yemeyecektir yoksa ve özel mama yedirin önlem alın siz yinede diğer mamalardan vermeyin
big_way Brnkrm bizde kaka da kan yok ama tahlil istedi gizli olabiliyormuş bakicaz artık. Bizde anlamadık var mı yok mu acaba?
Asyalina Evet canım bizde de aynı durum oldu tahlil istedi bebelac pepti junior adlı raporlu bir mama verdi onu kullanıyoruz.Kakası nasıl bebeğinin bizimkinin kakasını mukuslu buldu ondan test istedi tabi kızarıklıklar ve aglamalarının sebebininde alerji olabileceğini söyledi.Henüz tahlilleri veremedik ama bebeğim biraz rahatladı gibi
big_way Asyalina bebelac nasıl memnun musunuz? Bizde neocate diye bir mama verdi 2 gündür kullanıyoruz inanamaz kötü kokuyor bebeğim sürekli kusuyor
Nuryalcndag Asyalina sadece mamayımı veriyorsunuz, hem emzirip hem mamamı veriyorsunuz? Bizede bu mamayı verdiler de merak ediyorum mama mı işe yaramıyo yoksa benmi alerjen şeyi yiyorum hala diye?
Mervea big_way diyet falan yapmıyorsunuz galiba inş öyle bişeye gerek kalmazda alerjik mamaların hepsinin tadı kokusu kötü ama zamanla alışıyolar ilk oğluma verdiğim zaman içmiyodu gece tam daldığı zaman veriyordum uykudan uyanıyodu sonradan pekmezle tatlandırmaya başladım ek gıdalarına koydum alıştı gün içinde arada mama şeklinde sade haliyle veriyorum ve içiyo bizde aptamil pregomin as kullanıyoruz
Dzehra big_way pekmez koyun bir çay kaşığı benimki de öyleydi o zaman kusmaz. Ve uykuda yedirmeye calisin
big_way Mervea bir de neocate ile çok kusuyor bir de şeffaf kusuyor su gibi ne yapacağımızı şaşırdık.
Mervea big_way doktoruna sor onu mamayı değiltiştirsib neocate ve pregomin as tam hidrolize edilmiş mama benim oğlumada bi kere alimentum kullandım olduğu gibi kustu hemen kendi mamasına geçtik
Nilly big_way Canım ben üçünü de aldım bu mamaların aptamilin alerji karşıtı maması daha az kokulu. Neocate en ağır kokan. Bebelac orta diyebilirim. Doktora danışarak tadlandıracak bi yöntem bulabilirsin belki. Ama ilk önerim bir alerji uzmanına götürmen. Çocuk doktoru beni yanlış yönlendirmişti çünkü.
big_way Nilly teşekkür ederim randevu bulur bulmaz götürücez alerji doktoruna inşallah bir çare buluruz
big_way Nuryalcndag ben sadece mama veriyorum ama o kadar kustu ki kaka tahlili çıkana kadar eski mamaya geri dönmek zorunda kaldık
Asyalina Nuryalcndag sadece mama veriyorum canım alerjen o kadar çok şey varki dr o yüzden bu alerji durumununun seyrine göre devam ederiz emzirmeye dedi
Seda16 Bizimde süt alerjisi var dedi doktorumuz. Yuzunde kızırılıktan daha da kötü şeyler oldu. Kulak arkaları kurumaya başladı. Ve tamamen yeşil yosun gibiydi kakası. Aptamil HA verdi doktor yani hipoAlerjik bi mama. İlk verdiğim anda yüzü sönmeye başladı zaten. Eğer emziriyosanız sizin kesinlikle süt ve süt ürünleri tüketmemeniz gerekiyormuş. 1 yaşından önce herhangi bi tahlille %100 sonuç alınamıyormuş malesef.. ama alerjik bi durum ise anında geçiyı zaten mama değişikliği ile. Acil şifa versin allah 🙏☺️
Nuryalcndag Seda16 bize pepti Junior verdi ama yaramadı sanırım yarı hidrolize diye mi acaba bilmiyorum ☹️ aptamilden memnunsunuz o zaman? Doktoruma söyleyip değiştirmek istiyorum
big_way Nuryalcndag Seda16 bebeğinizin kakası nasıl bizim o mamayi içince simsiyah bir kaka yaptı çok kötü kokuyordu
Nuryalcndag big_way aa mamadan mı kustu acaba,bizimkine de sadece 1 kere verdim oda çok kustu dünden beri sonra vermedim, bize ilk verilen mama bu, daha önceki mamanız hangisiydi?
big_way Nuryalcndag Daha önce normal similac kullanıyorduk. Çok memnunduk. Bakalım tahlilden sonra ne yapıcaz