Merhabalar,
Oğlum önümüzdeki hafta 4 aylık olacak inşallah 😍 2-2,5 aylık olduğundan beri müzik dinletiyorum. Aktivite yaparken mesela. Barış Manço’nun şarkılarına bayılıyor, ben eşlik ediyorum tabiki beni takip ediyor ve çok gülüyor. Otobüsün tekerleğine bayılıyor bir de. Başka önerebileceğiniz şarkılar var mı acaba? Günlük aktivitenin bir parçası haline getirdim farklı şeylerde dinletmek istiyorum 🐣