Herkese anne diyor :) baba yok
emzigine emme diyor gerisi yok
herşeyi anlıyor orda sıkıntımız yok komutları yerine getiriyor
el hareketleriyle ıh ıh diye sohbette ediyor :) ama oğlumun yaşıtlarına baktığımda maşaAllah hepsi bıdır bıdır
ben de küçükken aynen böyleymişim aceba bendenmi kaynaklanıyor
he birde bazen çılgınlaşıyor konuşamadığı içinmidir?