Gizemkayra Arkadaşlar doğumdan birkaç ay sonra çok fazla saçlarım dökülmeye başladı bir çözümü olan varmı yardımcı olursanız sevinirim.
Yeapp Gizemkayra varsa ben de dinletim 5,5 ay oldu hala dökülüyor avuç avuç 😏kel kalacam yakında 6. Ayda azalıyor diyorlar ama bilmiyorum
Srhnzlcn Gizemkayra ayy benmde ya saçım açık gezmeyi bırak at kuyruğu bile yapamıyorum sürekli dökülüyoo
Sule_eylul2906 Gizemkayra benimde doğumdan ilk 4 aya yakın dökülmüştü önden bide ama 6 aydan sonra olmadı hatta saçlarım çıktı tekrar😀
Minikum Gizemkayra 3 aylıkken başkadı 5 aylığız son hız devam heryer saç 🤯 ben denemedim ama bu forumda karanfili kaynatıp suyunu saç diplerine sürünce faydası oluyor diye yazanlar olmuştu saç dökülmesiyle ilgili eski postlara bakın isterseniz bi
Mcan Gizemkayra doğru mudur bilmem küçükken babanemden duymuştum bebek yüzüne gülmeye başladığı zaman annenin saçları dökülürmüş oğlum beni tanıyıp gülmeye başladığı an saçlarım çok dökülmeye başlafı belkide tesadüftür başka bi nedeni vardır
Tatlisannedilekk Gizemkayra 4ay oldu doğum yapalı aşırı dökülüyor saçlarım kel kalcam diye korkuyorum🤦🏻♀️🙄
Elif-Liya Gizemkayra valla canım bir süre dökülmeye devam ediyor benim 7 ah sürdü sonra kendisi yine. Çıktı
Mavibattaniye Gizemkayra 8 ay dokuldu kan tahlillerim normal cikti cinkoya bakmamisti dr unuttum ama herkeste eksik oluyor dedi ve cinko ilaci verdi farazi yani eskisi.gibi dokulmuyor ancak dokulmeleri azaldi diyebilirim
tubaden Gizemkayra o kadar çok ki anlatamam toplumda dökülüyor salikken bahsetmiyorum bile evin her yeri saç napicam bilmiyorum yani vitamin hapı almayı planlıyorum demir çinko falan