Armesss Busegokce yok ilk defa leke bıraktı sanki zıbının da korktum biraz enfeksiyon olabilir mi diye
ArasMom_34 Ay05 bizimde d vitamininden dolayı kokuyordu eğer huzursuzluğu yok ise keyfi yerindeyse korkmayın
ArasMom_34 Ay05 kaç aylık acaba idrar enfeksiyonu kötü biz geçireli 1 hafta oldu mahvolduk birde enfeksiyonun en belirgin özelliği ateşin inip çıkması biz ateşten dolayı gidince öğrendik