Merhabalar bebegım 4 aylık iç dudak yapışması sorunuyla karşılaştık. Böyle durum yaşayanlar var mı Kız anneleri lütfen bana yazın . Moralim bozuk yarın doktor elle açma mudahalesi yapar mı bılmıyorum ama yaptıran varsa acıyor mu ya da tekrar yapısıyor mu ? Yardımcı olun lütfen