2 ay 21 günlük bebeğim var çok şükür şimdilik gece uykuları iyi 8 9 saat uyur 2 defa emzirir uyuturum uyur ama son 1 haftadır gündüz uykuları fena oldu yarım saat 20 dk 10 dk 15 dk böyle böyle uyuyor ama sallarsam(hamak yada park yatakda) saatlerce uyur geçen hafta sonu kayınvalidem eltim vs geldi bebek görmeye ben iş yaparken kaynanam paso salladı kızımda tüm gün uyudu emzirme haricinde millet de ne güzel tüm gün uyuyor dedi 😂 Acaba devamlı sallanmak mı istiyor bilemedim. çok uykusu var sallayınca 5 dk da gözler gidiyo ama dalamıyor 🤷♀️