Cagansngul Merhaba 4 ay kontrolumuzde 400 gr almıs kılo alımı cok hızlıydı bu ay az almıs gün gıbı Bu ay kendı doktoruna goturemedım sağlık ocağı kontorulunde ogrendım bılgı alamadım doktorundan normalmidir acaba sütümde azaldı yetmıyormu acaba
Yaseminehir Cagansngul bizimde bugun kontrol vardi her aydan daha az almis ve 4. Ay cook normal 200 gr 100 gr alanlar bile var bebek hareketleniyor artik azalacak dedi kg alimi
Yusufezgi Cagansngul benim bebegimde her ay bir kilo alıyordu 4 ay kontrolunde 300 grm almisti hemşire normal dedi Çarşamba gunu 5 aylık oluyoruz ozaman yine goturucem bakalım ne diyecekler