Selam kızlar, biz 5,5 aylığız Bebelac Gold kullanıyodum. Ama bulamadık🤦🏼♀️ Hiçbir yerde yoktu ve Bebelac 2 ye geçtik. Şükür bebeğim içiyo sorun yok hata ek gıdadayız ve çorbalarına katıyorum bazen.
Ama Bebelac Gold 2 yine bulamadık yani var internette ama 10-20 gün kargo süresi var. Biz 4-5 paket alıyoduk alırken . Siz bebelac mı kullanıyosunuz bebelac gold mu?
Yani farkının gold olanın mayalama ile hazırlandığı ve daha besleyeci olduğu yazıyor bazı yerlerde. Sizlere de sormak istedim.
🍼