emation55 40 günlükten önce regl olunmaz bence. Çünkü 40 günlük lohusa sayılmamızın amacı zaten ara ara devam eden kanamadır. Siz bitti sanıp yıkanırsınz 3 gün sonra tekrar kan , leke gelir. Birde yıkanabilmeniz için akıntınızın normele dönmesi lazım ki doğumdan sonra baya geç normale dönüyor. Yani hop kanama bitti akşamına yıkan 2 gün sonra yinr leke gelir.Bu yüzdendir ki 40dan sonra yıkanıp namaz kılınabilir vs.