Sevimliannee Aezgi Brezilya fönünü emzirme döneminde doktorlr önermiyo. Cok agır bi kokusu var zaten.
Ballii Aezgi Ben yaptırdım keratin ama inanın bilsem yaptirmazdim. Çünkü baya yoğun bir dumanı var,3 gün yikamiyorsun saçını çok büyük rahatlık ama emzirme döneminde çok zararliymis.
Ikraamom İkisi de aynı dumanı çok ağır ve maskesiz yapıldığında zehirlenmelere yol açabiliyor emzirme döneminde yapabilirsin ama bebeğine dokunmadan yıkanman gerek
Aezgi OzlemAlisa 41 günlük saclarım inanılamaz gür kabarık doğumdan sonra kendime bakım icin zaman ayıramıyorum o yüzden yaptırmak istiyorum ama zararı varmıdır bilemiyorum
OzlemAlisa Aezgi kucukmus daha biraz daha bekleyin emin olun doktor bana sıkıntı yok dedi ama kizim 18 aylik
Sevimliannee Aezgi evet bende hamilelik ve emzirme dönemlerinde yaptırmadım. Biraz bekleyin cok küçükse bebeginiz.
Aezgi Sevimliannee daha cok kücük 41 günlük önceden keratin yaptırıyordum hamilelikten önce o daha az kimyasal iceriyor tabi brazilya fönü cok kimyasal iceriyor biliyorum ama emzirirken sac boyatanda var ondan iklemde kaldım
Sevimliannee Aezgi cok küçükmüş🥰 yogun kimyasal içeriyo malesef ve alıstıgın için suan zor geliyo. Bende hep yaptırırdım sonra zor oldu🙈 düzleştiriciyle idare ettim hep😂