Okur Merhaba! Anneler bebeğinizden kaç zamn sonra yatakları ayırdınız gece ben ayrılmkta zorlanırım gıbımr gelıyo bensız yapamaz korkar gıbı hissedıyorum🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Deletedmom5284 Okur hiç ayırmayı düşünmüyorum hala babasıyla ortamızda yatıyor uyuyunca park yatağa alıyoruz böyle daha uzun deliksiz uyuyor hemde ona doyamıyorum 😍😍
Mom079 Okur bana kalsa ayırırımda gece çok mızmızlanıyor mecbur alıyorum. Deliksiz uyusa ayırırım hemen
Helenn Okur 17 aylık.Beşiğinde rahat edemeyip bizim yatağımızı işgal etmeye başladı.Odasını tamamlayınca ayırma çalışmalarına başlayacağız umarım başarabilirim.
Okur Deletedmom5284 bende valla hiç ayırasım yok ama 10 aydan sonra uzmanlar ayırın dıyo sonra hiç ayrılmaz diyolar
aleynaltnkyk En ufak seste uyanan bi bebek ve rahat yatmayı çok seviyor 7 aylık olduğunda odasını ayırdım şuan 9 aylık çok güzel uyuyor🧿
aleynaltnkyk Okur evet ama maalesef 5 aya kadar emzirdim şuan emseydi ayırabileceğimi sanmıyorum en azından 1 yaşına kadar
sariKizim_akKizim Okur 4. Ayında ayırdım. Gece sık uyanmasına rağmen alışsın istiyorum odasına şuan 11 aylık
Eminos Okur 13 aya kadar ayni odada oglum besiginde biz yatagimizda yattik zorlandigimizda aldik ortamiza sonrasinda kendi odasinda yatiyor su an 22 aylik