5 aya kadar emzirdim ve emerken uyurdu sonra maalesef emziremedim ayağimda sallayarak uyuttum 8 aya kadar. Şuan 9 aylık ve 1 aydır biberonu eline verip yataga koyuyorum mamasını yerken uyuyor, hiçbir eğitim vermedim maaşallah uykuyu seviyor bebeğin yapısıyla alakalı oldugunu dusunuyorum bende. Bir de çok çok fazla hareketli gerçekten o da onu yoruyor olabilir🤦🏻♀️