Hanımlar merhaba. Kızım 8,5 aylık oldu. Çok iştahlı bir bebek olmasa da genel anlamıyla ek gıda sürecimiz güzel seyrediyor. Tabi bu arada anne sürü vermeye devam ediyorum . Fakat kızımın kakası çok köyüne katı genel anlamıyla . Kaka yaparken kendi zorladığını görüyorum. Anüsündede kızarıklık oluyor bazen . Bu durumu yaşayanınız varsa nasıl bir çözüm sunabilirsiniz. Doktorumuzun verdiği listeye göre yemek yediriyorum . Muz ve patatesi
Kesmeme rağmen Bir iyileşme olmadı. önerebileceğiniz şeyler nelerdir?