teachersrn merhaba, benim bebeğimdede alerji var ama çok saçma sapan bir süreçten geçiyorum,bir tane alerji uzmanı var sadece şehrimde ona gidiyorum, bana çalıştığı kitaptan reiam çekip atmış,çoklu besin alerjisi örneği diye,onda da bikaç tane yiyebileceğim şey var neyse içime sinmedi tavuk yasak değildi yedim 2 3 gün ard arda yedim ilk başlarda birşey yoktu anlamadım çünkü kakasını yapmıyor benim kızım 2 3 günde bir yapıyor, 2 3 gün sonraki Kakasında da kan vardı ve kötü kokuluydu, şimdi tavuktan mı başka birşeyden mi bilmiyorum 🤷♀️ normalde benim kızımda atopik dermatit vardı bir süre oldu sonra geçti şimdi alerjik şeyi yesem bile cildi tepki vermiyor tabi yeniden kırmızılık, sivilce vs çıkmıyor onu da anlamadım 🤷♀️ ama kaka ile ilgili sorunlarımız hiç bitmiyor hergün değişik birşey yaşıyoruz kakası yeşildi şimdi sarıdan koyu turuncumsu gibi bir renk ama böyle hazır çorba kıvamında koyu kıvamlı cıvık kaka anlatabildim mi bilmiyorum, ben nasıl ölçücem bebeğimin tepkisini,birde 41 kiloya düştüm,destek hangi kalsiyum kullanıcam bilmiyorum, doktorumuz hiç yardımcı olmuyor,bende tükendim,alerji maması raporladı neocate ama hala içiremedim bebeğime, belki onu içince rahatlar diyorum, ne yapıcam ben 😭