Çok üzgünüm 5 günlükken 13.6 çıkmıştı daha sonra baktrmadik doktor aylık kontrol de gelin demişti, iki gündür bebek gözüme sarı göründü bugün doktora gittik değer 15 e çıkmış takip etcez yarın aynı saate yapyr yine ddi gönderdi eve, ama yeğenim yoğun bakım da hmsire oda çok yüksek değer normalde bizim burda olsa alırdık bebeği dedi . Kafam alalk bullak başna gelen var mı bu değerlerde nasıl yol izlednz