Kahvegerek valla canım biz 2 aylıktan beri yaşıyoruz bu durumu şuan 4 aylık iyice arttı ben çalıştığım için bebeğe annem bakıyor sorun oluyor diye hamagini buraya getirdik bursları beşiğine bile yatmıyor valla çok sıkıntı bir durum kayinvalideme gittiğimde gündüz bile uyku uyumuyor yerini istiyor kadincagizda üzülüyor haliyle mecbur pusetini taşıyoruz bizde heryere öyle en azından biraz uyuyor ama geceleri asla ille evdeki besigi Allah yardımcımız olsun 😐