pervin_t düğünümüze birkaç hafta kala eşimin annesi ve kardeşi eşim oturuyorduk çocuk muhabbeti oldu, eşim erkek olursa ben kız olursa sen koyarsın demişti ismi. O birkaç isim söyledi ben o an söylediği isimlere istinaden Miray dedim daha önce hiç düşünmemiştim. Aslında hep defne falan olsun isterdim ama o an Miray dedim. Eşim dahil herkesin hoşuna gitti. Evlendik 6 ay sonra hamile kaldım, öğrendiğim ilk gün Miray geliyor dedim. Babası o kadar eminsin yani kız olacağından dedi, adım kadar dedim. Şimdi 9 ay 16 günlük Miray adında bir kızım var 🥰 çok şükür 🧿
Bu arada görümcemin ismi Tümay. Benim ismime benziyor diye çok mutlu olmuştu.