Mom091 benim kızımın ismi de Ayza 12 günlük miniciğiz daha ben bu ismi araştırırken kimsede duymamıştım şimdi forumda gezerken 2 kişide birden görünce şaşırdım tercih etme sebebim çok kimsede olmamasıydı 😀 eşimin kardeşi astrolojiden ismimize en uygun kız ve erkek isimleri araştırması yapmıştı ben en çok Ayza yı sevdim bu şekilde ismimize karar verdik 🤗🤗