KahramanAnne Prensannemm ben yaşadım ölüyorum sandım bir daha doğum yaparım dedim bunu çekmeyeyim yeter ki dedim berbat birşey 😔 Doğal yollarla asla geçmedi en son osmolok diye bir şurup aldık öyle rahatladım.
Serife00 3,5 ay oldu doğum yapalı hala düzelmiş değilim ben böylesi zor bir sağlık sorunu yaşamadım şimdiye kadar 😣