Kızlarrrr lütfen destek olun benim gibi olanlar yaşadıklarımı yaşayanlardan morel istiyorum .
ben 7 yıldır panik atak hastalığıyla uğraşıyorum ilacı içerken iyiyim içmeyince hep daha daha kötü oluyorum hamileyken bıraktım dayandım doğumdan sonra daha beter oldum yine başladım 1 sene oldu kendimi iyi hissediyorum diye bırakırım artık çocuk istesem yapamıcam muhabbetine kaşındım herlde bıraktım aslında ilaç icmeden kendim kendime güçlü olmak yenmek istemiştim 2 ay dayanabildim yine kötü oldum ve kızıma bile tahammülümm kalmıyor atak sırasında tekrardan başladım eski ilacıma 1 hafta oldu ilacı içtiğimden beri daha kötü oluyorum iç huzursuzluğu boğulma saçma sapan düşünceler ilacın bana başka zararlar vercek diye korkma ömür boyu icicem mi düşüncesi kendimi iyi hissetmiyorum:/