Fbasturk 2 haftadır bebegimleyiz emzirmeye başlarken göğüs ucumu tutmakta zorlanıyor ,göğüs ucu koruyucusu kullandım ememiyor onunla da plastik hosuna gitmedi ,güzel güzel acısız emzirmek istiyorum bende ,ne önerirsiniz bebegime gogsumu nasıl tutturabilirim
Bisaniye Fbasturk maalesef bişey öneremiyorum :( sadece bi süre sonra öğreniyor tutmayı biraz sabır :) bir de her emzirme sonrası ya sütünü sür ya dankoruyucu kremini. Bebişini Allah bağışlasın