Sevgili anneler buraya bir ay öncede yazmıştım meme reddi başladı diye evet bir ay oldu ve bebeğim emmeyi reddediyor ve ben bu süreçte sağıp sütümü biberonla verdim biberonun rahatlığına alıştı sanırım ve naparsam yapayım emmiyor gündüzleri emme yok sadece geceleri ve çok uykusuysa emzirebiliyorum biberonu kesip kaşıkla ve şırıngayla vermeyi denedim ama yok ağzını kapatıyor ağlamaya başlıyor istemiyor bende ağlamasına dayanamadığım için tekrar biberon verdim Eds sisteminin işe yarayabileceğini duydum ama onu da deneyemiyorum çünkü memeyi tutmuyor ağlamaya başlıyor ısrar edince benimle aynı sorunları yaşayan bu konuda yapabileceğim daha farklı yöntemler varsa tüm fikirlere açığım ilk başta takmıyordum ama bir ay oldu ve bi gelişme olmayınca artık çok takmaya başladım lütfen bu postu okuyup bu konuda bilgisi olanlar yazarsa sevinirim 🙏🏻