Merhaba arkadaşlar. Öncelikle bebeğimin 2 ay olmasına 1 hafta var ve ilk çocuğum. Bebeğim ilk doğduğu zaman bembeyazdi 2 gün söndü ve sarardı sarılık geçirdi. Sarılığın ilk 3 haftada geçmesi lazımmış ama hala kızımın rengi sarı gibi hiç açılmıyor gözlerinde bile sarılık var hala. Bu normal mi ? Sarılık kaç aya kadar sürüyor. Yoksa hastaneye görünmelimiyiz ? 😔