Kızlar,benim prenses 4 buçuk aylık.Bu çocuk sürekli mız mız.Uykusu gelince öyle bağırırarak ağlıyor ki.Sinirden ben ağlıyorum.Karnı tok,uykudan kalkınca bile ana kucağında televizyon bile açıyorum.max 4-5 dakika duruyor sonra mız mız,aldırmayınca ağlıyor.Böyle bebeği olanlar var mı?çözümü ne