Pamukkzm doktorumuuzn dediğine göre ilk 3 ay anneden geçen hormonlar hala vücudunda oluyomuş bebişlerin ve normalmiş. Bizim de sivilce olduğunda endişelenmiştim ilk haftalarda. Acaba alerji mi diye. Bugün 42 günlük oldu kızım, şimdi de siyah nokta gibi bi şeyler çıkıyo yanaklarında ama akşamdan sabaha da yok oluyo sanki hiç olmamış gibi iz kızarıklık vs kalamdan 😊 hatta vajinası civarında mukus ve memelerine hafif şişlik bile olabilir korkmayın demişti yine aynı hormon sebepli.