Mugurlu biberon da yaptım ama zor geliyor. Yani ucu biraz açık biberon olmadı gerek benim kızım doğduğundan beri avent biberon kullandığı için başka biberona alışık değil. Mamayla karıştırıp da denedim 1 ölçek kaşık maması koyarak ama o zaman da yoğun oluyor zor geliyor bizim biberondan. O yüzden genelde sabah uyanınca ve ikindi zamanı uyanınca veriyorum kaşıkla. Bazen 2 bazen 1 kez veriyorum bazen hiç vermiyorum duruma göre değişiyor