Mcan benim mantığıma göre de emme aralıkları açılmalı gibi ama durmuyor ki ağlıyor nasıl bekleyeyim 3 saat. başta sarılık olmasın diye sık sık emzirdim ama böyle de ilk 10 günden sonra kısır döngüye girdik işte. emzir gaz olsun sonra o gazı tolere etmek için yine emsin sonra yine gaz 😣 ama dilerim kolik değildir ya işte bir ümit birinin, memede susuyorsa kolik değildir demesini bekliyorum sanırım :(