Kizlarrr bebeklerinizin doğduğunu nasil anliyosunuz ?24gunluk bı bebeğim var ama 36 haftalık dogdgu için ilk göğsümu tutamadı ve hastanede mama verilmeye başlandı. O günden beri hem sagiyorum hem mama veriyorum çok şükür ki son 10gundur silikon uçla , son 3 gündür de silikon uçsuz mememi tutmaya başladı… Ama doydunu anlamiyorum emziriyorum zaten yoruluyo uyuyo bende emdiği göğsümu sahip veriyorum arkasından birazda mama desteği yapıyorum çocuğu sürekli besliyo olabilir😂.. Offf kafamda deli sorular ama napim mamayı bırakmak istiyorum ama oluk oluk sütumde yok 🙄 sizler nasıl yapıyorsunuz bu emzirme işini ya tecrübeli anneler bı el atın bana😂