Tugba81irem 1 numara hiçbir mama bulamadık köyde yaşıyoruz sokağa çıkma yasağı olduğu için ulaşım yasak 2 numara kullansam bisey olur mu yaşayan var mi
Bilge12 Tugba81irem zaten 10 gün sonra 2 kullanmaya başlayacaksınız hicbir sorun olmaz diye düşünüyorum
Cemreduru Tugba81irem selam benimde bebeğim sizden 2 gün kadar küçük doktorumuz direk elindeki mama bitince 2 ye gec demişti. Biz 4-5 gündür direk 2 numara kullanıyoruz. Biraz zeytinyağı eklerseniz mamasına daha güzel olur bir çay kaşıgı günde 3 kez öndermişti doktorumuz. Birde sulu yapmayın böbrekleri yorabilirsiniz öyle tam ölçüsü iyidir :)
Tugba81irem Cnr kabız falan olmadı dimi bebelac kullanıyorduk hiçbir yerde yok internetten sipariş ettik dün gelicek dedi kargo gelmedi aptamil alıyoruz 2 sefer oldu sindi de aptamil 1 bulamıyoruz iyice insanın morali bozuluyor şaşırdım kaldım
Tugba81irem Cemreduru sulu yapmiyim mi yani 1 ölçek fazla mi su koysam diyordum ama demek zararlı olur
Cemreduru Tugba81irem olduğu gibi yapabilirsiniz mamasını tam ölçüsünde bu sefer fazla su böbrekleri için daha zararlı oluyor :)