Bebegım 47 gunluk soğuk alır diye vucudu rahat edemez diye hıc kullanmadm. Uyutmadım pusetde uyanık kalmadı. Sizce sakincasi olur mu pusetde uyumasnın vucut yasına boynuna. Besıkde reflü yatagi kullanıyoruz hep yan yatıyo.kusuyo uyanıkken ama Bnda sırt ustu olnca korktm .siz kullanıyor musunuz evin içinde