Rmyskrts Merhaba kızlar ben öğretmenim 15 Ekimde aylıksız izne çıktım tarihe müdürün yüzünden 1 temmuz yazdım şimdi başlamak istiyorum ama genelgeden dolayı başlamam yapılamıyor benim gibi olup başlatılan var mı
Merve_Kumsal90 Rmyskrts Ben dilekçenize hangi tarihi yazarsanız yazın okula gidince başlatmak zorundalar diye biliyorum. Ama bi daha aynı bebek için aylıksız izne çıkamazsınız. İzniniz yanar