asya00 evet doktorlar öyle söyler. Doktor var doktor var. Benim şlk bebeğimde bir hafta kaka yapmamıştı ve çok ağlıyodu ilk gittiğim doktor normal bi sıkıntı yok diyip gönderdi. Ama benim içim rahat etmedi başka doktora gittim, o da bebeğin doymuyor onun iöin ağlıyor ve onun için kala yapmıyor dedi. Sen verdiğin mama miktarını arttır bi bak dedi. Gerçekten haklıymış mamayı arttırınca hem ağlamaları kesildi hemde kaka yapmaya başladı😉