Allah’ım kızlar merhaba.ben bir dertten muzdaribim.bu benim 9ay 23 günlük kızçem çok iştahsız.mama günde en fazla 4 kere 130 150 CC içiyor.bu yüzden kilo artmayıp boy da uzamıyor.kilosu en son 9 ay aşında 9500 boyu da 72cm.bir tek uyurken içiyor o da dediğim gibi toplam 3 4 kere 130 150cc arası.önerebileceğiniz multivitamin aynı zamanda iştah açıcı bir ürün var mı.ya da kullabiliyor muyuz.bu durum 4 aylıktan itibaren var