ikizlerinannesi2985 ben kimseye zorla bişey satmaya çalışmıyorum Alın alın diye yalvarmıyorum bu bir ikinciside bende olan kolyeyi görmeden nasıl böyle bi kanıya vardın anlamadım noldu kahraman gibi mi hissettin kendini kolyemin taşları çok büyük ağırlığı fazla Ve ben 560 TL’ye aldım Buna göre olabilecek en uygun fiyatı yazdım ucuz diye bir kelime ağzımdan çıkmadı Biraz cahilsiniz onu Anlamıştım da da kör cahil olduğunuzu şimdi daha iyi Anladım Görmeden bilmeden İnsanları kandırdığımı idda ediyorsunuz kafanıza göre yorum yapıp EGO’larınızı tatmin ediyorsunuz bravo kurtardınız happy Kids annelerini kandırılmaktan söyleyin size madalya taksınlar 😂