Annee56561313 annelerimiz de bizi öyle uyutuyordu ya , çok zararlı yapma etme yorumlarını görünce deli oluyorum. Benim bebeğim gazlı bir bebek halada öyle tek uyutma yöntemim ayakta beye battaniyede sallamak , napalim yani aglamarina göz mü yumalm . Cnm tabikide beşikte sallamaya alististirabilirsen çok iyi ama alismazsada napcaksin üzme kendini Allahım sabır versin kolay değil bebek büyütmek …