melikeeomeer Ruzgarsmomm kızım olursa bir gün NEVİN ADA VEYA NEVİN ASYA koyucam Umay, hale isimleri de çok güzel
Araseymen Ruzgarsmomm asya,aysima,zeynep sultan,berfin,ecrin,eylül daha cook var kız bebekler kolay ya erkek zor 😅