Mevasmom Eylül online ın kullandığı gaz damlası gasicon u kullanan var mı ? Kendinize mi damlatıyorsunuz bebeğe mi ☺️
YagmurKoksal Mevasmom kendin içiyordun canm günde 3 kez yemeklerden önce 3 4 damla yalnoz benm bebegm ve ben cok gazlı bi bünyem vardı zaten pek ıse yaramadı mecbur bebişe gaz damlasna başladık :)