Bbb14 Sevgili anneler dogum yapali 4 ay oldu ve son 1 aydir saclarim cok dokulmeye basladi banyo yapmaya korkar oldum heryer saç varmi caresini bilen simdiden tesekkurler😊😊
Seldaaa Bbb14 vucudunu içerden colejen ile destekle saclarınada sarımsaklı şampuan kullan gecer ben öyle yaptım en azından 🤞
Handeakglyvz Bbb14 bende aynı şekildeyim doğum yapalı 4 ay olucak kestirdim saçımı daha da dökülmeye başladı evi her gün süpürüyorum nerdeyse çözüm arıyorum bende
Esrujjj Benimde öyle 3. Aydan sonra başladı ogs diye mor şampuan aldım azaldı baya ama yine de dökülüyor
Gayeylul Sac dokulmesi kscinilmaz bi sey herkes yasiyordur bendede var ben saclarimi kisa kestirdim bakimi kolay olsun diye taramasi fln bide daha bitkisel sampuan kullaniyorum iyi geliyor
PPrensannesiiii 6.aydan sonra dökülme azalıyor benimde saçlarım çok dökülmüştü bebeğin kırkından sonra şimdi 8 aylığız hiç dökülmüyor